2015. július 4., szombat

7 rész

Másnap rájöttem, hogy a furcsa zaj, csak az új szomszéd kislány volt, aki énekelt. Ugyanis átkellet mennem üdvözölni az új szomszédjainkat. Mivel gondoltam már ha úgyis ott vagyok megkérdezem, hogy mi volt az a furcsa zaj.
-Bocsánat,de nem tudják mi volt az a furcsa zaj reggel?-kérdeztem kíváncsian
-Jaj,felébresztettünk? Kislányom,Leah énekelt.
-Dehogy is, már fent voltam.-mosolyogva hazudtam
-Gyere beljebb Zayn.-invitált be az anyuka
-Rendben.
Már ott voltam egy ideje, mikor Leah leszaladt és szó szerint elkezdett ugrálni és visongni mikor meglátott.
-ITT VAN ZAYN!! ITT VAN ZAYN!!-ugrált mosolyogva
-Szia,te biztos Leah vagy.-mosolyogtam rá
-A NEVEMET IS TUDJA. AHH- továbbra is ugrált
-Szeretnéd ha énekelnénk?
-Persze,légyszi a You and I-t.
-Semmi akadálya-feleltem és már be is kapcsoltam az alapot a telefonomon
Miután abba hagytuk az éneklést, megcsörrent a telefonom. Amikor ránéztem a telefonomra ezt írta ki: HARPER. Nem vettem fel, még mindig fájt, hogy átvert,de megfogja kapni a jutalmát.(gondoltam magamban)
Kaptam egy zöld teát, mivel Leah(nem tudom honnan) de tudta, hogy az a kedvencem. De tényleg nagyon szeretem, ha nem látnak,midig zöld teát iszok. Azért nem vállalom, hogy teát iszok,mert az olyan lányos szokás...
De igazából én mindent szeretek,de legeslegjobban a whisky-t és a kávét szeretem. De természetesen nem egyszerre.
Amikor másodjára megszólalt a telefonom, az már a menedzserem volt,így hát felvettem.
-GOND VAN!-ordította a telefonba
-MIVAN???-most már én is ideges voltam
-Az állítólagos rendes "barátnőd" azt állítja, hogy te és Aria miatta szakítottatok. De most őt is megaláztad és otthagytad.
-EZ HAZUGSÁG! AZ EGÉSZ! HOL OLVASTAD???-kicsit sem voltam nyugodt
-Ezzel van tele az internet.Te még nem olvastad?-kérdezte meglepődve
-Akkor már tettem volna ellene. De azonnal intézkedem. Majd nézd a netet,írd meg ha már nincs ott.-mondtam és már le is raktam.

-Bocsánat,de most el kell mennem. Hazugságok terjednek az interneten és el kell intéznem. Köszönöm a teát és a beszélgetést. Még találkozunk, szia Leah!-már ki is mentem a házból
Visszamentem a mi házunkba,Leültem a nappaliba a kanapéra és elő vettem a telefonom és már tárcsáztam   Nick internetzseni jó haverom számát, hármat csörgött és már fel is vettem
-Nick, segíts nekem. Légyszíves! Tüntesd el az összes Harper-es posztot vagy interjút,tudom is én, csak tüntesd el. Kérlek.
-Már rajta vagyok,Zayn. Mikor megláttam a második ilyen posztot, elkezdtem eltüntetni. Tudom, hogy ilyet nem tennél.
-Jaj,nagyon köszönöm. Örök hála, most mennem kell, majd telefonálj ha végeztél. Gyertek el holnap hozzánk egy kerti party-ra a családoddal.
-Rendben és igazán nincs mit.
Le is raktam és tárcsáztam Harper számát. Ő pedig az első csörgésre felvette.
-Zayn, mizu? Hiányozom?-kérdezte aranyosan,de most már nem vettem be
-MIT AKARSZ? HÍRNEVET,AKKOR FELRAKOM EGY KÖZÖS KÉPET VAGY EGY VIDEÓ AMIT CSINÁLTUNK,DE MIÉRT KELLETT HAZUDNOD? VAGY PÉNZ KELL,MENNYI?? HMM??
-Nyugi Zayn, én nem akartam és nem is akarok tőled semmit. SOHA! Jól jegyezd meg SOHA.- ő még mindig nyugodt volt.
-Akkor mire volt jó ez a kis cikk,ami mindenhol ott van?
-Ugyan már,csak nem akartam,hogy egem megalázol és te meg nyugodtan éld tovább az életed.-mondta és ki is nyomta a telefont...

Ekkor a menedzserem csörgött.
-Hali Zayn,eltűnt minden. Hogy csináltad?-kérdezte még most is kicsit idegesen
-Az maradjon az én titkom.
-Oksi,beszéltél Harper-rel?-kérdezte félve, hogy érzékenyen érint a kérdés
-Igen.-adtam rövid választ
-Mit mondott?
-Ez az én magán életem,nem? Minden eltűnt, ez már nem tartozik senkire csak rám.-és le is raktam a telefont

A telefonálás után, anyukám hívott,mert megcsinálta az ebédet. Igazából az ideg elvette a kedvem az evéstől,de nem akartam megbántani,szóval kimentem a konyhába és leültünk ebédelni.
-Mi volt az a cikk az interneten Zayn?-kérdezte apám nyugodtan
-Ti is láttátok? E nem lehet igaz!Óhh-mondtam szomorúan
-Láttuk és várjuk rá a választ Fiam.-mondta mostmár idegesen
-Egy hazugság. Egy olyan lánytól aki hírnevet akart,de már minden cikk eltűnt.
-Ki az a lány? Hogy tűnt el?-kérdeztél egyszerre
-Ehetnénk nyugodtan, mint egy hétköznapi család?-kérdeztem
-Mióta vagyunk mi rendes család? A fiúnk turnéról turnéra jár,szerintem ez már nem a rendes család kategória.-válaszolta anyám,nyugodt hangon
-Rendben értem. A lány Harper Grey,Paris-ban lakik és a facebook-on ismertem meg. Nick a legjobb haverom tüntette el a cikket, akit mellesleg meghívtam holnap estére egy kerti party-ra a családjával.
-Köszönjük, ezt kértük. Most már ehetünk. Mi lesz a mai napi terved?-mondta apám
-Fogalmam sincs. Elmegyek megnézni egy filmet a moziba.-feleltem illemtudóan
-Kivel?
-Magamban... Nincs kivel mennem.-mondtam csalódottan
-Rendben, Mi apáddal a jövő héten elmegyünk nyaralni,Olaszországba.Szóval,egyedül leszel itthon...
-Oki. Lehet én is elmegyek majd valahova.Most megyek lefürdök és megyek is a moziba.

Felmentem az emeletre, ahol a szobám is volt. Elmentem lezuhanyozni. amint kész lettem átöltöztem és már indultam is a The Duff nevezetű film-re.

A film nem volt valami nagy szám. Amint hazaértem,lementem a zongorához. És mint ilyenkor, ha szomorú vagyok,írok egy dalt. Az egész estémet ezzel a dallal töltöttem. Utána megvacsiztam és írtam hozzá egy zongora kottát. Így szinte egész éjszaka nem aludtam semmit.Reggel 6 óra voltam mikor lefeküdtem. Egészen délután 2-ig aludtam. Mikor felkeltem és lementem a lépcsőn, hihetetlen dolog fogadott. El sem tudtam hinni. Azt hittem álmodom...

Remélem tetszett!
Üdv:Sarah T,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése