2015. június 27., szombat

6 rész

A koncert napján
Reggel arra keltem fel, hogy Harry ordítja a nevem. Az álmosságtól hirtelen azt sem tudtam, hogy hol vagyok.
-Mi az már Harry?-hallatszott a hangomon a fáradság
-Ma van a koncert napja. Már nagyon izgatott vagyok. Keljél fel!!- hallottam valami boldogságot a hangján
-Tényleg... 20perc és az étkezőben leszek.
-Rendben, de akkor valóban 20 perc legyen,Zayn!-mondta és már ki is ment

És valóban 20 perc múlva a nappaliban ülve vártuk a többieket Harry-vel és Niall-lel. Reggli útán mentünk a koncert helyszínére, vártuk a staylist-ot és a sminkest. Amint elkészültünk, elmentünk megebédelni. Miután tényleg mindent elintéztünk már 5 óra volt. Gyorsan felmentünk a VIP. szektorba, mert már jöttek az emberek. Hirtelen elfogott az az izgalom. Egyszer csak látom, hogy a szüleim beszélgetve(!!) jönnek Harper-rel.
-Szia, Zayn!-köszöntek nekem egyszerre
-Sziasztok-köszöntem barátságos hangon
-Hali,Zayn, mizu? Nagyon izgatottan várom a koncertet
-'Harper, örülök, hogy várod. Én is egy picit izgulok,de amúgy minden rendben.Veled?-kérdeztem barátságosan
-Kösz, velem is a legnagyobb rendben van.- mosolygott aranyosan
Elbeszélgettem Harper-rel még egy kicsit,de nem volt már több idő...
-Zayn,gyere 10 perc és kezdünk...-mondta aggodalmasan a menedzser
-Mennem kell, Sziasztok!!- kiabáltam vissza és már ki is mentem a VIP.-ból

A koncert után:
Nagyon jó volt a koncert. Az egész koncert alatt tombolt, énekelt a közönség. Még nem volt alkalmam egy ilyen boldog közönséghez. Nekem nagyon nagy élmény volt ez a koncert.A fellépés után rögtön a VIP.- ba indultunk. Nagyon nagy taps fogadott minket, ahogy beléptünk a szektorba. Utána szépen egyesével mindenki kapott aláírást és képet készíthetett és pár perc erejéig beszélgettünk is a rajongókkal. Természetesen a szülők és valami eddig ismeretlen okból Harper is megvárta amíg mindenki elment...
Amikor elmentek, úgy döntöttünk a fiúkkal, hogy ünnepelünk. Gyorsan mindenki hazaküldte a családját, hogy nyugodtam  tudjon inni. Én úgy gondoltam, hogy Harper maradhat. Sőt azt akartam, hogy maradjon.
Miután elment mindenki kivéve a csapat és nekik a barátnőjük és Harper. Oda mentünk a bárpulthoz és mindenki rendelt magának egy whisky-t. Leültünk egy kerek asztalhoz és ott beszélgettünk.pár óra múlva már a 6. pohárnál tartottunk. Nem nagyon tudtuk, hogy kik vagyunk. Egyszercsak látom, hogy Harper megindult a mosdó felé, nem feltűnőek utána mentem, hamarabb oda értem, mint Harper. Megállítottam a mosdó ajtó elől. Olyat tettem amit tudtam, hogy megfogok később még bánni,de már nem tudtam magamon uralkodni, és megcsókoltam. Harper-nek sem volt ellenére és visszacsókolt. Így álltunk több percig összeölelkezve-csókolózva. Hirtelem ellökött magától és kijelentette:
-Ezt nem tehetem Zayn, nekem barátom van...aki megkérte a kezem.-mondta
-MIVAN??? Miért nem mondtad?-kérdeztem, kicsit józanodtam a hír hallatán
-Kérdezted? Nem gondoltam, hogy fontos lenne  ha tudnád...-mondta megbánóan
-NEM FONTOS??- ordítottam
Nem hagytam időt, hogy válaszoljon. Kimentem, összeszedtem a cuccom és hívattam egy taxit, aki visszavisz a szállodába.
Amint beértem(kicsit nehézkesen ment) a lakosztályomban, elmentem lezuhanyozni, hogy kicsit kijózanítsam magam. Hát, nem nagyon sikerült. Nem maradtam fent sokáig, mert már így is hajnali 4óra volt, így azonnal belezuhantam az ágyba és próbáltam aludni. Nem sok sikerrel jártam az alvás terén, de a bosszút kitudtam gondolni...

Másnap délután, mikor felkeltem gyorsan összepakoltam a bőröndömbe, mert este indulunk vissza New York-ba. Miután összepakoltam, kiraktam egy képet instagram-ra ami tegnap készült az after party-n. Elmentem megebédeltem a városban. Vettem magamnak egy Zayn feliratú tollat. És egy fekete iphone tokot. Mire visszaértem a szállodába, annyi időm volt, míg felmentem a bőröndömért és már indultunk is a a reptérre, ott várt minket a magán gépünk. Az út egyáltalán nem volt hosszú.
Hazaérve, bementem a szobámba és lefeküdtem aludni.
Másnap hirtelen egy furcsa zajra ébredtem...

Remélem tetszett!
Üdv: Sarah T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése