2015. június 17., szerda

5 Rész

Másnap alig bírtam felkelni, nagyon fáradt voltam. Alig aludtam az éjszaka, reggelig törtem a fejem, hogy hol/mikor bosszuljam meg, amit velem tettek.
De felkelett kelnem, ma van az utolsó nap amikor próbálunk a holnapi koncertre. Már nagyon izgatott vagyok, a holnapi nap miatt. Várom a találkozást a rajongóimmal és tegnap este tudtam meg, hogy eljön a családom is, már régen léptem fel a családom előtt.
El is indultunk a stábbal a koncert helyszínére. Már az éjszaka a stáb egy része felépítette teljesen a színpadot és beállították a világításokat is. Gyorsan átöltöztünk és már kezdtük is főpróbát.
3 óra múlva, mindenki nagyon fáradt volt, de végeztünk. Kemény lesz a holnapi nap.A fárasztó próba után úgy döntöttünk, hogy a fiúkkal elmegyünk megebédelünk és megiszunk egy kávét.
-Hé, Skacok. Menjünk a szállodával szembeni kávézóba, nagyon finom a kávéjuk és biztos az ételük se rossz.-ajánlottam fel, hátha ma is dolgozik Harper
-Ha te mondod...Biztos jó-hallottam Liam bizonytalanságát a hangjában
15 perc múlva megállt a taxis a kávézó előtt. Amikor megpillantottam Harpert, megkönnyebbültem.Bementünk és leültünk a kijárathoz legközelebbi 6fős asztalhoz.Azonnal odatoppant Harper, aranyos mosollyal az arcán.
-Sziasztok,mit hozhatok nektek?-kérdezte bájosan
-Én egy kávét és egy jó csípős gyros szeretnék,Harper.-mondtam mosolyt színlelve,(nem esett most sem nehezemre mosolyogni,állandóan ezt csináljuk a fiúkkal,mosolygunk, még ha nem is akarunk)
-Mind ugyan azt kérjük, mint Zayn.-mondta a csapat "szóvivője" Harry
-Rendben. Nem sokára kész lesz.- és már el is tűnt a

-Hé, Zayn. Honnan ismered a pincérnőt?-kérdezte kíváncsisággal Nail
-Facen beszéltem vele a szakítás után, sokat segített. Holnap a VIP-ba fog ő is ülni.-mondtam egyszerűen
-Értem, és? Tetszik vagy valami??-kérdezték egyszerre
-Dehogy,most komolyan!   Szerinted?? Én még mindig Aria-t szeretem!-mondtam idegesen
-Rendi, csak megkérdeztük.

20 perc múlva megérkezett a csípős gyrosunk és a meleg kávénk.
-Köszönjük,Harper.-mondtuk egyszerre
-Igazán nincs mit, holnap találkozunk.-ezzel el is tűnt mint az előbb

-Hmm, ez nagyon finom,skacok.-jelentette ki Harry
-Szerintem is.-mondtam meggyőző kiejtéssel

Miután befejeztük az evést, megkértük Harpert, hogy a stáb számlájára írják fel.Ez a legjobb a turnékba, mindent a stáb fizet.
Mire visszaértünk a szállodába 5óra volt. Úgy döntöttünk, hogy mindenki kap egy szabad órát. Utána még elpróbáljuk a dalom.Én úgy döntöttem, hogy abban az egy órában alszok. Hiába állandóan sok a dolgom, én mégis mindig fordítok időt az alvásomra. Egyszerűen én imádok aludni.
Nagy szívfájdalmamra, egy óra úgy eltelt mit 10 perc, és már kelnem is kell.
A próbánk nem tartott sokáig, egy fél óra alatt le is rendeztük. Mindenki nagy élvezettel és átéléssel énekli a dalom.
Este úgy döntöttem, elmegyek egyet bulizni. Lazulok egy kicsit, hogy ne legyek annyira merev a holnapi koncerten.
Találtam egy közeli szórakozó helyet az interneten, de nem mondtam senkinek, hogy elmegyek. Gyorsan hívtam egy taxit, minél inkább  gyorsabb vagyok, annál kevesebb az esélye, hogy észreveszik, hogy elmegyek.
Amikor odaértem, azonnal felismertek, így nem kellett fizetnem a belépőért, sőt még VIP jegyet kaptam. Megörültem, ez is jól indul. Amikor beléptem a VIP szektorba, meghökkentem, Harper és barátai is ott voltak. Nem mintha nem szeretném Harper társaságát, csak most egyedül, vagyis olyannal szerettem volna lenni,akit még nem ismerek,de már késő volt.
-Hé,Zayn. Szia. Gyere táncolni.-integetett bájosan Harper
-Sziasztok! Zayn Malik vagyok,mizujs?-kérdeztem barátságosan
-Hali,tudjuk ki vagy és nagyon szeretjük a zenéidet is. Várjuk a holnapi koncertet.-mondta egy magas szőke hajú fiata(kb 16 éves) lány
-Kértek valami piát?-kérdeztem
-Nem, köszii. Most ittunk.
-Rendben, én megyek rendelek egy wisky-t.

Oda mentem a pulthoz, nagyon hosszú sor állt.De 10 perc után vére én jöttem.
-Hali, egy pohár wisky-t szeretnék.
-Zayn Malik? Természetesen hozom... egy pillanat.... Itt is van- és átnyújtotta a wisky-s poharam
-Köszii

Megittam és az est/éjszaka hátralevő részében hol egyedül, hol lányokkal táncoltam. Szinte mindenki megismert.
Hajnali négy körül visszamentem a szállodába. Már kicsit nehézkesen ment a járás, de főleg a beszéd. Miután nagy nehezen bejutottam a lakosztályomba, mivel a wisky kiütött nem tudtam menni zuhanyozni, így csak beestem az ágyba és már aludtam is.
Álmomban:Egy sötét lyukban voltam és Harper hangját hallottam amint a nevemet kiáltja többször egymás után. Aztán hirtelen nagyon világos lett, és egy templomba voltunk. Harper gyönyörű menyasszonyi ruhában és pedig öltönyben álltunk az oltár előtt.....És hirtelen.....FELÉBREDTEM.
Ránézek az órára és látom, hogy van még egy órám aludni, olyan boldogan feküdtem vissza...


Remélem tetszett!
Üdv: Sarah T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése