2015. július 19., vasárnap

10. Rész

Másnaposságom kipihenése után úgy döntöttem, hogy felhívom a fiúkat, hogy szervezzünk egy kisebb koncertet, itt New Yorkba. Közös skype hívást indítottam a fiúkkal és a menedzserünkkel.
Az ötletemet mindenki nagyon díjazta. Így úgy döntöttünk, hogy meghirdetjük és holnap megtartjuk. Ez egy kisebb koncert lesz.Így ma délelőtt elmentünk próbálni a fiúkkal. Egyszer csak elkezdett rezegni a telefonom a zsebemben. Kimentem telefonálni és ránéztem  a telefonomra.
Harper
H: Zayn, megtudsz nekem bocsátani?-kérdezte és hallottam a hangján, hogy zokog
Z: Mi történt? Miért sírsz?-kérdeztem gyorsan és félve
H: Egyedül vagyok...Mindenki elment tőlem. Josh autóbalesetben meghalt. Nem maradt senkim akire számíthatnék -mondta és közben sírt
Z: Harper, nyugodj le. Én itt vagyok. Gyere ide New Yorkba. Majd együtt megoldjuk a problémádat-mondtam,de én sem tudtam miért mondtam neki ezt
H: Már itt vagyok. Most érkeztem. Itt végzik Josh boncolását is.... Meglátogathatlak?-félve kérdezte
Z: Most épp próbán vagyok, de délután 2-re gyere hozzánk. Addigra előkészítek mindent. Most mennem kell. Hali-leraktam a telefont

A próba hátralevő részében csak Harper járt a fejemben. Nem is tudtam koncentrálni. Mikor végeztünk villám gyorsan eltűntem. Siettem haza.
Amint hazaérem megcsináltam a szobámban egy másik ágyat, amin majd Harper fog aludni. Készítettem egy gyors ebédet Harper-nek. És telefonáltam a szüleimnek, hogy Harper ideiglenesen hozzánk fog költözni. Nem voltak elragadtatva, de miután elmondtam, mi az oka teljesen megértették.

2-kor csöngettek. Kinyitottam az ajtót. Harper állt előttem, elfojt szemfestékkel és kócos hajfürtökkel.Zokogva ugrott a nyakamba. Bevittem és bezártam az ajtót. Leültünk a kanapéra és próbáltam megnyugtatni, ami nagyon nehéz volt, mert  olyanokat mondott, hgy "Engem mindenki elhagy." "Senki sem szeret." "Egy senki vagyok"
-Harper, nyugi. Én itt vagyok, ha ez számít. Nem vagy senki, te fontos személy vagy a  világnak. Gyere egyél egy kicsit csináltam neked ebédet-mondtam nyugodt hangon
-Zayn, köszönöm. Csak te maradtál nekem. Köszönöm.... mindent-mondta és megpróbált mosolyogni, de inkább vicsorgásra hasonlított
-Gyere, gyrost csináltam. Tudom, hogy az a kedvenced.-mondtam mosolyt csalva az arcára

Ebéd után megnéztünk egy vidám filmet. Harper néhány résznél fel is nevetett. Jobb lett a kedve.A nap további részben, elmentünk sétálni és ittunk egy-egy kávét is.
Este amikor hazaérkeztünk, mondtam Harpernek, hogy költözzön hozzánk egy ideig. Először nem akarta elfogadni, de végül belátta, hogy nem tudna hova menni. Megmutattam, hogy az én szobámba beraktam még egy másik ágyat és ott tud aludni.
-Istenem, Zayn. Köszönöm, nem tudom mivel érdemeltem ezt ki?-mondta és megölelt
- Szeretlek!-mondtam és közelebb húztam magamhoz és hevesen megcsókoltam.

Másnap reggel elmentünk egy moziba. Mind a ketten nagyon jól éreztük magunkat.Utána pedig elmentünk ebédelni. Harper-rel nagyon megkedveltük egymást.
Este pedig volt a koncertünk. Nagyon sokat eljöttek. Nagyon jól éreztük magunkat a srácokkal a koncerten. Mindegyikünk felszabadult. Harper pedig az első sorból nézett minket. Mosolygott egész koncert alatt. Nagyon örültem, hogy ott volt. Most először magamnak is bevallom. TETSZIK,igen tetszik nekem Harper. Beleszerettem. Remélem ő is ugyan így érez irántam. A koncert után mikor hazamentünk megvacsiztunk és már aludtunk. Nagyon jó volt a mai napom. Nem tudom,ennél jobban kifejezni. Tökéletes, egy olyan nővel töltöttem aki szeretek.

"Egy férfi életében 3 nőt szeret igazán
-aki szülte,
-aki neki szül
és
-aki neki születik."


Remélem tetszett!
Üdv: Sarah T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése