2015. július 7., kedd

8 rész

Amikor lementem a lépcsőn,azt látom...hogy Harper és a "vőlegénye" áll a nappalink közelében. Azt hittem csak álmodom.
-Mit kerestek itt? Mit akartok? Hagyjatok már békén!-mondtam nyűgösen
-Miért töröltetted a cikket? Miért akarod elfedni a rajongók elől az igazságot?-kérdezte aranyosan Harper
-Igazságot? Ez a te kis kitalált sztorid! De engem hagyjál ki a kis játékaidból.-mondtam idegesen
-Én szeretlek,Jack nem a vőlegényem. Csak azért mondtam, hogy féltékeny legyél. Jack, a testvérem.
-Mire legyek féltékeny? Nem is voltunk együtt.-már nagyon ideges voltam
-De mindig olyan kedves voltál és figyelmes,azt hittem belém szerettél.-mondta lágyan
-Igen,mert ilyen vagyok. Nem szerettem beléd.-most viszont hazudtam,minden porcikám azt kívánta,hogy Harper-rel legyek
-Akkor menj a f*ancba.- és már ki is mentek
-De jó-mondtam magamban
Este úgy döntöttem,hogy elmegyek a közeli szórakozóhelyre. Lazítok egy kicsit.Felhívtam Nick barátomat, hogy eljön-e velem. De sajnos nem ér rá,mert a családja és ő esküvőre mennek.Egyik régi  osztálytársunk nősül, engem azért nem hívtak, mert mióta leballagtunk azóta csak párszor beszéltünk.
De nem baj.úgy sincs akivel el tudnék menni.
Így hát egyedül indultam a buliba,11:35kor. Mire odaértem, már éjfél is elmúlt.Amikor megérkeztem,akkor kértem egy whisky-t kólával. Ha boldogtalan vagyok,akkor mindig whisky-t iszom. Jobb kedvre derít. A bulin igazából semmit nem csináltam, csak táncoltam és ittam. Tudom, hogy csúnya,ha egy ember részeg,de amikor nincs jó kedvem, akkor iszok.

Reggel, olyan 6:45-re értem haza. De sajnos azt sem tudtam,hogy kerültem haza. De délelőtt, mikor megnéztem a híváslistám,kiköveztettem, hogy taxi-val értem haza. Mikor felkeltem, már túl késő volt reggelizni, így leültem ebédelni. Szörnyű fejfájásom volt a tegnap éjszaka után.Hála istennek, hogy ilyen édesanyával áldott meg. Nem is kellett mondanom semmit, csak odatolta az asztalra a gyógyszert és egy pohár vizet.
-Köszi, ez most életmentő.-mondtam hálálkodva 
-Hánykor értél haza,Fiam?-kérdezte apa, apai szigorral
- Háromnegyed hét fele, hosszú volt az éjszaka.-mondtam megbánóan

Úgy döntöttem, hogy ebéd után még lepihenek. Így hát felmentem a szobámba, de akkor látom,hogy van egy újság az ágyamon. Nem tudom, hogy került az ágyamra. De amikor megnéztem, nagyon   meglepődtem, ÉN voltam a címlapon. Ezzel a címmel: "Mi hittünk Zayn-nek, és kiderült az igazság!"
Amikor beleolvastam megörültem,a cikkben, Harper mindent bevallott, hogy csak féltékennyé akart tenni.
Ez a cikk annyira feldobta a napomat. Azonnal tárcsáztam Harper számát. Most viszont nem akarta felvenni. Így gyorsan írtam neki egy sms-t. Ezt írtam bele: "Köszönöm, az őszinte vallomást! Üdv:Zayn"
Azonnal válaszolt is. "Ennyivel tartoztam." Ezzel be is fejeztük a beszélgetésünket.
A boldogságtól nem tudtam elaludni. Ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek veszek egy ajándékot a szomszéd kislánynak. Így hát elmentem a közeli plázába. Amikor odaértem, azonnal bementem a játékszigetnek nevezett játékboltba. Ott találtam egy barbie-s kirakót, úgy gondoltam, az megfelelő lesz Leah-nak.

A pláza után nem mentem haza, hanem egyenesen a szomszédba mentem. Becsöngettem, azonnal ajtót is nyitottak.
-Hali,Leah-hoz jöttem.Itthon van?
-Persze,fáradj be, azonnal szólok neki.-mondta és beinvitált
Elment és egy párperc múlva visszajött Leah-val.
-Szia Zayn,engem keresel?-kérdezte ragyogó mosollyal az arcán
-Igen, hoztam neked valamit.-elővettem a szatyorból a kirakót és átnyújtottam
-Jaj,köszönöm! Ez nagyon klassz!-és meg is ölelt
-Igazán nincs mit, de most mennem kell,sziasztok!- és már el is jöttem

Hazaérve azon gondolkodtam mivel töltsem a nap hátralevő részét, úgy határoztam, hogy énekelek estig. Utána pedig lefekszem.
Másnap reggel úgy keltett valaki, hogy beletrombitált a fülembe. Nagyon megijedtem. De amikor megláttam, hogy ki az...

Remélem tetszett!
Üdv: Sarah T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése