2015. július 16., csütörtök

9 rész

De amikor megláttam, hogy Harry trombital. Megfogtam a kispárnámat és teljes erőmből hozzávágtam. Még,annyira fáradt voltam.
-Hogy kerülsz te ide,Harry? Nem úgy volt,hogy Atlantába mész 2 hétr?-kérdeztem kíváncsian
-De úgy volt. Csak halottam hírét, hogy a szüleid elutaznak, így gondoltam maradok veled. Nehogy egydül érezd magad,Zayn.-mondta,de a végére már elröhögte magát.
-Jaj,de ari vagy.-vihogtam
-Fiúk reggeli.-ordítja anyám lentről
-Várj kint, 10 perc és kész vagyok.-de már ki is ment a szobámból Harry
Gyorsan lezuhanyoztam jó hideg vízzel, hogy még jobban felkeljek. Utána pedig gyorsan felöltöztem.Felvettem az órám. Ránéztem,és pontosan 10perc alatt végeztem.
Kiléptem a szobámból,de látom Harry már lent reggelizik anyuékkal.Szépen lassan lesétáltam és közben megnéztem a facebook-om, mint minden reggel.
Mire leértem már mindenki evett,ivott. Leültem az üresen maradt székre és elkezdtem enni a vajas kalácsom. Minden reggel ezt eszem. Valahogy jobb így kezdeni a napot. Én fejeztem be leghamarabb a reggelit, ahhoz képest én kezdtem utóljára. Én mindig gyorsan, de kultúráltan ettem. Nem birok sokáig ülni egy asztalnál. Ezt a szokásomat, sajnos nem tudom honnan örököltem.
Reggwli után úgy döntöttünk, hogy elmegyünk hozzájuk a bandával és tartunk egy "pasis" bulit. Tudod sör, pia és nők. Mi esetünkben a nőket felcseréljük a zenére,mivel pillanatnyilag egyikőnknek sincs barátnője.
Mire odaértünk Harry-hez mind a ketten megéheztünk. Úgy döntöttünk elmegyünk az éttermükbe, ami itt van a közelben, igen Harry szüleié az étterem. Én úgy határoztam, hogy egy gyrost eszek. Harry viszont egy polipot kívánt. Én nem szeretem az olyan állatokat,növényeket ami a tányérom előtt még a vízben volt. Viszont Harry imádja, sőt a banda többi tagja is. Én már csak ilyen kakukk tojás vagyok. Amint megettük, úgy határoztunk, hogy az étterem felső termében fogjuk a bulit tartani,így gyorsan írtunk a fiúknak egy sms-t, hogy ide jöjjenek.
Gyorsan megterítettünk a pincérekkel és rendeltünk négy üveg whisky-t.Négy üveg hátha elég lesz. Mert mi ha összejövünk, akkor jól berúgunk. Szeretünk együtt inni. Jó ez most úgy hangzott mintha nagy alkoholisták lennénk, de ez nem így van. A fiúk egy óra múlva meg is érkeztek és már indulhat is az ünneplés, a sikeresen befejezett turnét megünnepeltünk még 3szor-ra is. Nagy biznisz volt, az biztos.
A buli olyan reggel 5-ig tartott, de mivel senki nem volt olyan állapotban, hogy hazamenjük, így ott aludtunk addig amíg nem leszünk jobban. De mire hazakeveredtem már 7 óra volt. A szüleim már fent voltak. Sőt még a szomszéd kislány is ott volt nálunk, Leah
-Sziasztok.-köszöntem, de hallatszott a hangomon, hogy még nem vagyok józan,sőt még közel sem vagyok
-Fiam, jó volt a buli? Sokan voltatok?-kérdezte komoran
-Csak a banda volt,Harry-ék éttermében. De nem sok mindenre emlékszem.-közöltem
-Látszik rajtad, de még messze a nap végre. -mondta anyám barátságosan
-Szia Leah, mizu?-kérdeztem
-Zayn,inkább most ne nagyon beszélj, menj fel aludj egy nagyot.
-Nem vagyok fáradt.-mondtam és elkezdtem táncolni.
-Zayn,kapsz egy kis kávét.-mondta anyám és már a konyha irányába vette az irányt
Délutánig aludtam,délután pedig átjöttek az internet zseni haveromék egy kerti party-ra. Igaz így is még volt bennem pia, de nem mondhattam ,hogy nem iszok. Így szerintem holnap egész nap aludni fogok.
Remélem tetszett!
Üdv:Sarah T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése