2015. augusztus 18., kedd

14 Rész

"Az egyik nap kaptam egy bizonyos _AN-től egy fenyegtő sms-t, hogy szálljak le Harper-ről,mert ha nem megbánom. Mert aznap mikor kaptam az sms-t elvittem magammal Harpert a forgatás helyszínire.
Akinek az baja, hát legyen. De ne szóljon bele. Ez az én életem. Tudom mit csinálok..."

A következő napokban azért is megmutattam _AN-nak, hogy nem érdekel és találkozóra hívtam Harpert, hogy megmutassam a már elkészült videó klippemet.
-Zayn, ez nagyon ütős lett. Nagyon tetszik. Biztosan nagy nézettségre teszel majd szert ez után - mondta boldogan
-Köszönöm, örülök hogy tetszik neked.A stábon kívül te vagy az első aki látja-jelentettem ki büszkén
-Nagy megtiszteltetés - jelentette ki röhögve

Miután megmutattam neki, megkérdezte, hogy nincs-e kedvem elmenni hozzájuk egy kerti- party-ra. Válaszom egyértelműen igen volt. Így gyorsan hazavittem Harpert és mentem haza készülődni. Harper szerint az egész családja, rokonság ott lesz. Nem akartam ápolatlannak tűnni, így még gyorsan fodrászhoz is elmentem.
A fodrász után, egyenesen hazamentem, gyorsan átöltöztem és már indultam is a kerti-party-ra.
Mikor megérkeztem, már ott voltak a vendégek, nagy meglepetésemre, Harper gyors csókkal üdvözölt.
Ezt gondoltam magamban:"Jó, akkor még hivatalosan együtt vagyunk..."
A sütögetés közben megkértek rá, hogy énekeljek egyet, elénekeltem az új számomat. Mindenkinek nagyon tetszett.

Miután vége volt a vacsorának, úgy döntöttem, hogy ideje mennem. Harper gonoskodó pillantások közepette kikísért,
-Köszönöm ezt a remek estét, Harper. Még mindig együtt vagyunk? - kérdeztem rejtélyesen
-Azt hiszem, .....igen. Részedről? - kérdezi félénken
-Minden álmom, hogy olyan barátnőm legyen, mint te... - mondtam és közelebb húztam és megcsókoltam
-Később átmehetek? - kérdezte mosolyogva
-Bármikor - feleltem rejtélyes mosollyal

Ezzel el is köszöntünk és a kocsim irányába vettem az irányt, Egyszer csak egy kocsi tűnt elő a semmiből... aztán elájultam.
Másnap egy helyi kórházban tértem magamhoz, Nem értettem mi történt, de egy dologban biztos voltam, hogy Harper szeret engem, mert ott ült mellettem a kórházban. Ahogy felkeltem, azonnal felkelt ő is.
-Zayn, nyugi. Minden rendben lesz, csak NE mozogj! - utasított
-Mi történt Harper?? Miért vagyok itt? - kérdeztem mérgesen a tudatlanságtól
-Elütött egy kocsi, mikor elmentél tőlünk....megrepedt a gerincedben két csont is...de minden rendben lesz - mondta nyugodt hangon, hogy tud nyugodt lenni?
-Hogy megyek így próbára? - vártam a választ visszafojtott lélegzettel
-Nagyon sajnálom, de kerestek egy másik főszereplőt... - jelentette ki, látszót rajta, hogy tényleg sajnálja
A döbbenettől nem tudtam mit válaszolni. Egy dolgot tudtam, hogy ki kell jutnom innen.
-Hey, Har (így becézem Harpert) hogy tudok kijutni innen? - kérdeztem mindenre elszállt arckifejezéssel
-Zayn, egyenlőre itt kell maradnunk. Pár hétig, amíg járni újra nem tudsz - válaszolta együtt-érzően
-Pár hétig? Az kb mennyi?? - kérdeztem most már ingerülten
-Olyan tíz hét... de végig itt leszek veled...
A válasz annyira lesokkolt, hogy elájultam. Bár ez ilyenkor megszokott, ha ilyen súlyos sérülésed van, bármikor elájulhatsz...

Pár óra múlva, amikor magamhoz térek, elfogott a vesztes érzés. Nagyon keveset éreztem ilyet, eddig. De most nem tudom felfogni, hogy:
1, Harper visszajött hozzám(ennek nagyon örülök)
2, elütött egy kocsi
3,kirúgtak a filmből(mellesleg a kedvenc filmemből)

Épp, hogy végig futott az agyamon, ez a pár kis tény, már jött is a nővér, hogy megetessen, ugyan is egyenlőre mozogni sem tudok, de az orvosok megnyugtattak, nem bénultam le, ez csak átmeneti. A nővértől elveszi Harper az ebédem és elkezd etetni. Kis aranyos szemeivel néz engem, olyan jó érzés, az hogy van olyan ember aki tényleg  szeret, és ebből a nézésből ezt látjuk...


Egy héttel később se javult sokkal az állapotom, de már szerencsére már mozogni tudok, de járni még mindig nem tudok.  De még pár hónapig biztos a kórház négy fala közt leszek.

Remélem tetszett!
Üdv:Sarah T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése