2015. augusztus 9., vasárnap

13 Rész

Mikor véget ért a kisebb sokkom és visszatértem a valóságba, úgy döntöttem, hogy tartozok gy bocsánatkéréssel Jenn-nek.
A telefonomban beállítottam a gyors hívások közé, még tegnap.Így hát csak egyetlen gombot kellett megnyomnom és már ki is csörgött. A második csörgésre fel is vette.
-Zayn, megmagyaráznád? - kérdezte halkan
-Nem tudom.Csak bocsánatot akartam kérni, ezért a kis incidensért! - mondtam megbánóan
-A barátom elhagyott, érted? Egy kis bocsi nem fog semmit elintézni - mondta ingerülten
-Engem is itt hagyott Harper. Szerintem az lenne a legjobb, ha nem találkoznánk többet - még én is meglepődtem, hogy ilyet mondtam annak a személynek, aki az egyetlen az életben
Nem mondott semmit Jenn, hanem csak egyszerűen kinyomott. Nem számítottunk erre, egyikőnk sem.
Ebben a pillanatban elöntött a magánság. Úgy döntöttem, hogy felhívom Harper-t. A második csörgésre fel is vette.
-Mit akarsz Zayn? Nem voltam világos, hogy hagyj békén?! - kérdezte ingerülten
-Harper, kérlek bocsájts meg! SZERETLEK - mondtam, könyörgő hangon
-Komolyan? Ezért csókoltál meg egy lányt? - kezdett ideges lenni
-Igen, szeretlek. Tudom, hogy hibát követtem el - hallatszott a hangomon a megbánás
-Tudom, hogy szeretsz és azt is tudom, hogy hibáztál. De azt nem tudom biztosra, hogy megbántad-e. Én egy olyan kapcsolatban nem vagyok hajlandó élni, amibe bármikor kijátszhatnak. Most utoljára mondom. NE KERESS! - mondta most már nyugodtabb hangon
-Mindig is keresni foglak, nem tudlak elfelejteni. Szeretlek - mondtam, de amint elmondtam rám is nyomta a telefont
Nagyon nagy szomorú voltam. Elvesztettem mindenkit, akit szerettem. Először a szüleimet, most Harpert és Jennt is. Egyedül maradtam.
Amikor szomorú voltam kiskoromban mindig elmentem zuhanyozni, olyankor mindig kitisztult a fejem. Egy kicsit, pár percig eltűntek a gondjaim. Úgy döntöttem most is az a legjobb megoldás, ha ezt a módszert alkalmazom.
Miután kiléptem a zuhany alól, felöltöztem és megnéztem a telefonom, ekkor látom, hogy több mint tíz nem fogadott hívásom van, Harper-től. Gondolkodás nélkül rányomok a nevére és már hívom is. Azonnal fel is vette, de nem hagytam rá időt, hogy beleszóljon.
-Bocsi, zuhanyoztam. Nem hallottam, hogy csörgött a telefonom - hadartam el gyorsan
-Egy dolog miatt kerestelek. Nézd meg a legújabb cikket és intézkedj. Mivel én is benne vagyok a cikkben, ragaszkodom hozzá, hogy vetesd le! - jelentette ki, főnök viselkedéssel
-Azonnal intézkedek - mondtam és most ő is várt, majd végül én nyomtam ki...

Nem tudtam kivel beszélgetni, így azonnal a szobámba vettem az irányt. Ahogy leraktam a fejem már aludtam is...

Másnap reggel, amint felkeltem lementem és bekapcsoltam a TV-t, az MTV-re vittem és hallgattam a sikerlistát, ahol nagy meglepetésemre az első helyen a One Direction legújabb dala foglalt helyet. Így most már egy picit vidámabban kezdtem újra a reggeli készítést, mert az első próbálkozásom a rántotta iránt, kicsit égett lett. Nem vagyok egy konyhatündér. 15 perc próbálkozás után végre megkóstolhattam a "kicsit sótlan, bár elsőre elmegy" rántottámat.
Miután megettem leültem a laptopom előtt és megnéztem a mai híreket. "Szereplőválogatás:Broken Heart film-re" Amikor megláttam, tudtam, hogy el kell, hogy menjek. Imádom ezt a könyvet, és most filmet is készítenek belőle, mindenképpen el kell mennem.

Így hát, gyorsan felöltöztem és elindultam a felvétel helyszínére. Húsz perc múlva már ott is voltam a válogatás kellős közepén. Egy órát kellett várnom, mire behívtak. Azonnal fel is ismertek és mondták, hogy játsszam el Gabriel(főszereplő) egyik jelenetét. Miután végeztem, odajött hozzám a rendező és a fülembe súgta, hogy "megnyertél". Ezzel tudtam, hogy megkaptam a szerepet. Nagyon örültem neki, de sajnos nem volt kinek elmondanom.
Így úgy gondoltam, azzal ünnepelem meg ezt a fantasztikus sikerem, hogy elmegyek egy étterembe és meghívom magamat egy finom ebédre. Amíg vártam az ebédre felhívtam a menedzserem és közöltem vele a jó hírt, ő is nagyon örült neki.

A fiúkkal( a banda tagjaival) úgy döntöttük, hogy megünnepeljük a sikeremet. Harry házába kezdődött az "ünneplés" nyolc órakkor. A fiúk nagyon örültek az én örömömnek. Énekeltünk egy kicsit, meg iszogattunk.
Másnap mikor felkeltem fogalmam sem volt, hogy hogy kerültem haza. Intéztem egy gyors telefont, hogy kiderítem és állítólag Harper hozott haza az éjszaka közepén, de nagyon fájt a fejem így inkább aludtam tovább.
Délután három óra körül keltem ismét fel. Most már viszont tudtam, hogy fel kell hívnom Harpert.
Nagy nehezen, de felvette.
-Zayn, már azt hittem sose kelsz fel - mondta nevetve
-Köszönöm, hogy hazahoztál tegnap - mondtam
-Engem hívtak a haverjaid, azt mondták nincs más aki haza tudna hozni. Így hát a randimat otthagyva, hazavittelek - mondta őszintén
-Nagyon köszönöm, hogy hazajöttél, mondanám, hogy sajnálom a randidat, de az hazugság lenne. Tudod, hogy még mindig szeretlek - mondtam neki őszintén
-Tudom, de ez nem fog működni köztünk. Tegnap hazavittelek, de az volt az utolsó. Rendben?
- Köszönöm - és le is raktam

Miután leraktam pár perc múlva kaptam egy sms-t.
"Feladó: Ismeretlen
  Címzett:Én
Ma lesz egy koncert, Demi Lovato lép fel. Találkozunk nyolckor?"

Nem tudtam ki lehet az, ezért ezt írtam neki:
"Haho, nem tudom ki vagy."

Pár perc és jön a válasz:
"Harper, Nem azért hívlak, hogy ismét együtt legyünk kapcsolatban... Menjünk el úgy mint két barát. Hol találkozunk?"

Válaszom:
"Gyere ide hozzám, innen indulunk. Szerzek VIP. jegyet. Tudom, hogy imádod Demit.<3 "

Erre pár perc múlva csörög a telefonom.
-Köszönöm, Zayn. Ott leszek hatkor - mondta és tudtam, hogy a vonal túl oldalán mosolyog
-Természetes, most mennem kell szerezni VIP. Puszi - mondtam és l is raktam a telefont

Miután leraktam a telefont, két telefont még elintéztem és már el is volt rakatva a VIP jegyünk. Néha nagyon jó érzés, hogy híresebb vagyok.

Hat órakor csöngettek, mikor kinyitottam az ajtót, Harper gyönyörű volt, mint mindig. Mivel ez a koncert egy fesztivál nyitó koncert lesz, így egy rövid short-ban és egy atlétában volt. Én is ugyan így voltam öltözve.
-Harper, szia. nagyon csinos vagy. Gyere be, mert még nem készültem el teljesen - mondtam és beinvitáltam
-Zayn, siess! - mondta röhögve
-Pár perc! - és otthagytam a nappaliban

Öt perc múlva indultunk is a kocsimmal. Az utunk nem telt csendesen. Bekapcsoltuk a rádiót és együtt énekeltük a számokat. Egy óra volt az út, nagyon vidáman telt.
Mikor odaértünk, kérdezés nélkül beengedtek minket. Mikor Harper megláttam Demi-t, azonnal elkezdett ugrálni és miután lenyugodott odamentünk Demi-hez. Én már pár éve ismerem Demit, néha szoktunk beszélni. Jó barátok vagyunk.
-Demi, nagyon szeretem a számaid, csinálunk egy közös képet? - kérdezte Harper, mint egy kis gyerek, de jó volt látni, hogy boldog
-Harper igaz? Zayn sokat mesélt rólad, hogy mennyire szeret téged. Köszönöm. Képet? Várj egy pillanatot - ezzel elővette a telefonját és azzal csináltak egy képet
-Köszönöm, egy kiskori álmom vált most valóra, köszönöm! - mondta őszintén Harper
-A képet instagramon,facebookon és természetesen twitteren is megtalálod - mosolygott mindkettőnkre Demi Lovato

Harper egész koncert alatt vigyorgott mint egy vadalma. Annyira jó látni, hogy ilyen boldog. Örülök, hogy vidámságot tudtam hozni az életébe.
A koncert után Harper megkérdezte, hogy aludhat-e a kanapén,mert a szülei kiakadnának, ha ilyenkor(hajnali négy)menne haza. A válaszom természetesen igen volt.

Másnap (nagy örömömre) Harper reggelivel várt lent. A szokásos "pizsamámba"(alsonadragba) mentem le a földszintre. Azonnal láttam, hogy Harper elpirult.
Sajnos reggeli után Harper elment. Ő most csak barátként tekint rám. Nekem viszont sokkal több,mint egy barát, én szeretem őt.

Miután Harper elment úgy döntöttem írok gy hiperszuper dalt. A dalt mindössze öt óra alatt megírtam. Szerintem nagyon jó hangzása van.  Úgy döntöttem felveszem a menedzsernek, nem azért, hogy kiadjuk, csak hogy meghallgassa.

Egy óra után választ kaptam a dalra, úgy gondolta, hogy adjuk ki, de nem mindenki, hanem csak én. Ez szerinte jót tenne a karrieremnek.
Így a youtube csatornámra, ki is posztoltam az új dalom. Az első órában több mint 124.ezren nézték meg. Nagyon boldog voltam, hogy a szóló karrierem is tetszik a rajongóknak.
Délután a Broken Hearts forgatásával kapcsolatba hívtak. Most már hivatalosan is én kaptam a főszerepet. Ki is raktam, a közösségi oldalaimra, hogy megkaptam a szerepet. Nagyon sok "gratulálok Zayn" hozzászólást kaptam. Még a fiúk is hozzászóltak.

A következő két hétben csak próba, fellépés, klip készítés és előről. Minden nap. Harper-rel sem találkoztam azóta, csak írt egy sms-t, sablonszöveggel.
A klippem nagyon jó lesz, egy elhagyatott tanyán forgatjuk, de nagyon illik a hely a dalhoz. A filmre is minden nap próbálunk. A szövegeimet már tudom, most már csak, össze kell próbálni a többiekkel.
Az egyik nap kaptam egy bizonyos _AN-től egy fenyegtő sms-t, hogy szálljak le Harper-ről,mert ha nem megbánom. Mert aznap mikor kaptam az sms-t elvittem magammal Harpert a forgatás helyszínire.
Akinek az baja, hát legyen. De ne szóljon bele. Ez az én életem. Tudom mit csinálok...

Remélem tetszett!
Üdv:Sarah T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése