2015. november 7., szombat

18. Rész

A mentősök azonnal bevitték Zayn-t a kórházban. Én mivel nem vagyok közvetlen hozzátartozója Zayn-nek, így én nem mehettem vele a mentőautóba, így gyorsan összeszedtem magam lelkileg és már indultam is a vakító napsütéses kora délután a kórház felé.
Egy pár óra múlva odajött hozzám az orvos és közölte a mostani helyzetben a legjobb hírt:
-Örömmel közlöm, hogy Zayn-t sikerült életbe tartanunk - mondta egy mosollyal nyugtázva
-Nagyon szépen köszönöm a munkájukat - hálálkodtam a főorvosnak és segítő orvosainak
-Ez a dolgunk, kisasszony. Már minden vizsgálatot elvégeztünk, most a párja épp egy pszichológus kollégánkkal beszél, de amint végeztek, elhagyhatják a kórházunk területét - mondta, de már indult is a következő betegéhez.
Így az orvos tanácsára megkerestem Zayn-t. Nem kellett sok idő, hogy megtaláljam, ő volt az egyetlen a kórházba aki ordított valakivel. Nagyon szégyeneltem, hogy Zayn így kikelt magából. De nem hagyta sokáig. Gyorsan köszönetet mondtam az orvosnak és már el is rángattam a kórházból. A kocsiba végre megtörtük a csendet.
-Mégis mit gondoltál, öngyilkos leszel és vége mindennek? Így jobb lett volna? - kérdeztem ingerülten
-Nem volt senkim, te is otthagytál és..... - nem folytatta a mondanivalóját csak nézett üresen előre
-Gondolj bele, ha lenne egy testvéred és én vele kavarnék, te nem lennél kiborulva?? - kérdeztem már egy kicsit nyugodt hangon, viszont választ nem kaptam.
Egészen a háza kapuja előttig nem szólt, majd megszólalt:
-Itt maradsz egy kicsit velem? - éreztem a hangjában a félelmet
-Sajnálom, de nem lehet. Két óra múlva indul a repülőm Magyarországra, ott lesz a titkos nővérem koncertje és ma hivatalosan is elmondja, hogy ki is vagyok neki... - hadartam el
-És ki az a titkos nővér? - kérdezte kíváncsian
-Ariana Grande - mondtam szinte suttogva
- Jó szórakozást! Majd hívhatlak? - és indult meg a ház felé
-Köszii, és ez természetes!


Harper szemszöge
Öt óra múlva
Már a budapesti stadion VIP. helyén ülök és nézem, hogy nővérkém milyen lélegzetelállító koncertet ad. Bár ebben neki nagyon sokat segítenek a magyar rajongók. Nagyon lelkesek és látszik rajtuk, hogy nagyon szeretik Arianat. A koncert mindössze 90 perc volt, az utolsó "beszéde" így hangzott:
-Sziasztok Srácok! Most megosztok veletek egy hatalmas titkot....Van egy gyönyörű, okos és nem mellesleg nagyon kedves hugicám.... aki nem más mint... HARPER!!! Kérlek gyere fel ide hozzám..- ordította a mikrofonba én meg hirtelen azt sem tudtam, hogy hol vagyok, de a biztonságiak megfogtak és felraktak a színpadra. Majd mindketten egyszerre megöleltük egymást, mindketten éreztük, hogy tényleg nagyon szeretjük egymást. A rajongók hatalmas visítással fogadtak, Ariana megkért egy közös éneklésre, igen ezt még nem említettem, de IGEN tudok énekelni, csak ha már egy "sztár" van a családba, minek lenne még egy? Nincs kedvem versengeni a nővéremmel.
A duett fantasztikusan sikeredett, mindenkinek nagyon tetszett. És én is nagyon boldog voltam. A koncert után a VIP. résznél minden rajongó fotózkodott Ariana-val, néhány rajongó még hozzám is odajött, hogy csináljunk egy pár képet. Őszintén szólva, nagyon jól esett. Utána Ariana-val elmentünk a szállodához és egy igazi csajos estét csaptunk, film, pokkorn, párnacsata és a fiúk kibeszélése. Tudom most ez úgy hangzott mintha óvodások lennénk, de amikor kiskorunkba találkoztunk(ugyanis nem egy helyen laktunk) akkor is mindig ezt játszottunk. A kis csajos esténket a mobilom zavarta meg. Természetesen Zayn volt. Ki gondolta volna?
-Harper, nagyon jót énekeltél. Nagyon megleptél, persze kellemesen. Imádtam, - hadarta boldogan
-Nagyon köszönöm, majd összehozunk egy duetett - mondtam röhögve
-Mindenképpen. De nem is zavarlak, gondolom Ariana-val vagy, ja és majd nézz a netre, már van rajongói oldalad is - mondta és már le is rakta
Én meg mosolyogtam mint valami hülye és ez Ariana-nak is feltűnt.
-Mi történt? Tán a fehérlovas herceged volt? - kérdezte röhögve
-Igeen, de nem az a lényeg. Képzeld el már rajongói oldalam is vaan! - ordítottam és a nyakába ugrottam.


Remélem tetszett!
Sarah T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése